Doorgaan naar inhoud
✔️Lage Prijzen ✔️Snelle Levering ✔️Uitstekende Service
✔️Lage Prijzen ✔️Snelle Levering ✔️Uitstekende Service
Waarom is mijn IP camera niet zichtbaar in netwerk

Waarom is mijn IP camera niet zichtbaar in netwerk?

Als je je IP camera niet kunt vinden in het netwerk, is er een goede kans dat de instellingen van de camera niet goed zijn ingesteld. In dit artikel geven we enkele tips om ervoor te zorgen dat je IP camera wel zichtbaar is in het netwerk.

 

Wat kunnen de oorzaken zijn van dat de IP camera niet zichtbaar is in netwerk?

Hieronder een aantal oorzaken:

-Controleer of de IP camera is aangesloten op het juiste netwerk. Als je IP camera niet in hetzelfde netwerk zit als je router, zal de camera niet te zien zijn in het netwerk.

-Zorg ervoor dat de IP camera het juiste IP-adres heeft. Als je IP camera een foutief IP-adres heeft, zal deze ook niet te zien zijn in het netwerk.

-Controleer of de firewall van je router niet het probleem is. Soms kan de firewall van je router ervoor zorgen dat je IP camera niet te zien is in het netwerk.

-Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om naar je IP camera te kijken. Als je IP camera wel zichtbaar is op een ander apparaat, is het probleem waarschijnlijk met je huidige computer of apparaat.

 

Is de IP camera kapot?

Een andere mogelijke oorzaak van het probleem is dat de IP camera kapot is. Als je IP camera niet werkt, zal deze ook niet te zien zijn in het netwerk.

 

Is het probleem bij 1 of meerdere IP camera's?

Als het probleem bij alle IP camera's in je netwerk voorkomt, is er waarschijnlijk iets mis met de instellingen van je router. Als het probleem alleen bij één IP camera voorkomt, is de kans groot dat er iets mis is met de instellingen van die specifieke camera.

 

We hopen dat deze tips je helpen om ervoor te zorgen dat je IP camera wel zichtbaar is in het netwerk. Als je nog steeds problemen ervaart, neem dan contact met ons op. Wij helpen graag mee om het probleem op te lossen.

 

Hulp nodig?

Wanneer je een artikel hebt besteld via onze webshop, kun je dit aansluiten via onze installatieservice. Dit kun je gemakkelijk aangeven tijdens het bestelproces.

Doe je een grote bestelling of wil je voor jouw bedrijf of huis een artikel installeren? Dan raden wij aan om ons contactformulier in te vullen of ons een WhatsApp te sturen naar +31 (0)6 19 33 61 39 zodat we vervolgens samen jouw wensen kunnen doornemen.

Security Thuis - Altijd Veilig

Vorig artikel Waarvoor gebruik je een beveiligingscamera?

Een opmerking achterlaten

Opmerkingen moeten eerst goedgekeurd worden voordat zij verschijnen

* Verplichte velden